1 آذر 1403
کامرانیه شمالی ، پلاک 8
مقالات هایپر هایپر مارکت

جاذبه کالاها در سوپرمارکت‌ها یا هایپرمارکت‌های زنجیره‌ای

جاذبه کالاها سوپرمارکت فروشگاهی

جاذبه کالاهای فروشگاهی  :

هر محصول سوپرمارکتی (فروشگاهی) یک جاذبه است . اگر کالایی نتواند به عنوان یک جاذبه مطرح باشد ، فروش آن مشکل خواد بود .

جاذبه‌های محصولات سوپرمارکت‌ها را در چند دسته‌بندی زیر می‌توان جای داد :

محصولات سوپر مارکتی یا فروشگاهی دارای جاذبه اول محصولاتی هستند که :

  • شدیدا تابع فصل هستند : مانند میوه‌های نوبر
  • به آسانی به فروش می‌روند
  • در زمره کالاهای اصلی هستند (یعنی معمولا در مراحل تصمیم گیری در مورد خرید آن‌ها قبلا تصمیم گیری شده است)
  • دارای مصرف مکرر هستند

محصولات سوپرمارکتی یا فرو شگاه دارای جاذبه دوم محصولاتی هستند که :

  • تابع فصل هستند
  • فروش گاه خرید آن‌ها را توصیه می‌کند
  • به آسانی به فروش می‌رسند
  • دارای ظاهر فریبنده و جذاب هستند
  • از تکنولوژِی پیچیده برخوردارند

محصولات سوپرمارکتی دارای جاذبه سوم کالاهایی هستند که :

  • از تولیدکنندگان همان موسسه عرضه کننده هستند
  • تابع فصل هستند
  • دارای حجم مصرف زیاد با صفات ظاهری موثر هستند
  • دارای قیمت‌های استثنایی یا مخصوص هستند

محصولات سوپرمارکتی یا فروشگاه دارای جاذبه چهارم هستند که :

  • به صورت فله عرضه می‌شوند
  • مهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوند
  • برای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای ، از تابلو یا علامت راهنما استفاده می‌شود .

supermarket صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای  صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای

ر صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای

به صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای ، از تابلو یا علامت راهنما استفاده می‌شود .ه صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای

صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای

محدثه رباط جزی
شاهرخ شریفی در ۲۰ شهریور سال ۱۳۶۴ در شهر اصفهان به دنیا آمد. پدر او امیر حسین شریفی ، بازیگر و تهیه کننده سینما است. وی نیز همانند پدرش به کارهای هنری علاقه بسیاری دارد و از جمله کارهای هنری او می توان به : مدیر تولید سینما و تلویزیون ، مدیر استودیو ضبط موسیقی و تهیه کننده موسیقی و از دیگر کارهای او مدیر دفتر تبلیغات ، برگزار کننده همایش و سمینارها و خالق برند فروشگاهی آندیا مارکت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X