خانه هایپر مارکت مقالات هایپر جاذبه کالاها در سوپرمارکت‌ها یا هایپرمارکت‌های زنجیره‌ای
مقالات هایپر هایپر مارکت

جاذبه کالاها در سوپرمارکت‌ها یا هایپرمارکت‌های زنجیره‌ای

جاذبه کالاها سوپرمارکت فروشگاهی

سوپرمارکت فروشگاهی

جاذبه کالاهای فروشگاهی  :

هر محصول سوپرمارکتی (فروشگاهی) یک جاذبه است . اگر کالایی نتواند به عنوان یک جاذبه مطرح باشد ، فروش آن مشکل خواد بود .

جاذبه‌های محصولات سوپرمارکت‌ها را در چند دسته‌بندی زیر می‌توان جای داد :

محصولات سوپر مارکتی یا فروشگاهی دارای جاذبه اول محصولاتی هستند که :

  • شدیدا تابع فصل هستند : مانند میوه‌های نوبر
  • به آسانی به فروش می‌روند
  • در زمره کالاهای اصلی هستند (یعنی معمولا در مراحل تصمیم گیری در مورد خرید آن‌ها قبلا تصمیم گیری شده است)
  • دارای مصرف مکرر هستند

محصولات سوپرمارکتی یا فرو شگاه دارای جاذبه دوم محصولاتی هستند که :

  • تابع فصل هستند
  • فروش گاه خرید آن‌ها را توصیه می‌کند
  • به آسانی به فروش می‌رسند
  • دارای ظاهر فریبنده و جذاب هستند
  • از تکنولوژِی پیچیده برخوردارند

محصولات سوپرمارکتی دارای جاذبه سوم کالاهایی هستند که :

  • از تولیدکنندگان همان موسسه عرضه کننده هستند
  • تابع فصل هستند
  • دارای حجم مصرف زیاد با صفات ظاهری موثر هستند
  • دارای قیمت‌های استثنایی یا مخصوص هستند

محصولات سوپرمارکتی یا فروشگاه دارای جاذبه چهارم هستند که :

  • به صورت فله عرضه می‌شوند
  • مهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوند
  • برای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای ، از تابلو یا علامت راهنما استفاده می‌شود .

supermarket صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای  صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای

ر صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای

به صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای ، از تابلو یا علامت راهنما استفاده می‌شود .ه صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای

صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای صورت فله عرضه می‌شونمهم نیستند و اگر مهم باشند با علامت مشخص می‌شوندبرای فروش آن‌ها و جلب توجه مشتری در سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل